Τα συμπεράσματά του για την πορεία της φετινής Black Friday έδωσε στη δημοσιότητα το Papaki.gr, σύμφωνα με τα οποία, η διοχέτευση της καταναλωτικής κίνησης στο e-commerce, λόγω του lockdown, αποτέλεσε τεστ για τις υποδομές των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου, αλλά και των ταχυμεταφορών. Συγκεκριμένα, δεν παρατήρησε πρόβλημα στις υποδομές των καταστημάτων, παρά τις περί του αντιθέτου εκτιμήσεις, λόγω μεγάλου όγκου επισκεπτών.

Επιπλέον, μνημόνευσε έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), σύμφωνα με την οποία η φετινή Black Friday κατέγραψε αύξηση τζίρου 43,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, και αύξηση τζίρου στις online πωλήσεις κατά 73,5% καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Παράλληλα, το Papaki.gr παρατήρησε υψηλότερη κινητικότητα τη Δευτέρα και Τρίτη, 23 και 24 Νοεμβρίου, σε σχέση με τις αντίστοιχες ημέρες των προηγούμενων εβδομάδων, ενώ η Black Friday κινήθηκε σε φυσιολογικά επίπεδα. Επίσης, σημείωσε ότι πολλά e-shops ωριμάζουν και διορθώνουν τις υποδομές τους, ώστε να ανταποκρίνονται στον αριθμό των επισκεπτών.