Νέους κανόνες θέτουν σε ισχύ οι ρυθμιστικές αρχές για τη διαφήμιση στη Μ. Βρετανία, απαγορεύοντας στις εταιρείες στοιχηματισμού να χρησιμοποιούν αστέρες του αθλητισμού στις διαφημίσεις τους. Οι κανονισμοί βάζουν «φρένο» στη δημιουργία διαφημίσεων που «έχουν ισχυρή απήχηση σε παιδιά ή νέους, μέσα από τη σύνδεση με την κουλτούρα της νεολαίας».

Οι μάρκες αυτές δεν θα επιτρέπεται να περιλαμβάνουν στην επικοινωνία τους πρόσωπα ή εικόνες που είναι πιθανό να προσελκύσουν νεαρά άτομα, όπως ποδοσφαιριστές, προσωπικότητες των reality, ή influencers «δημοφιλείς στις ομάδες κάτω των 18 ετών», αλλά ούτε και περιεχόμενο από video games.

(Πηγή: Marketingweek.com)