Η Ιmba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, συμμετέχει ως χορηγός στη φετινή διοργάνωση Greece Race for the Cure, η οποία θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 25, 26 και 27 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, η Ιmba επιμελήθηκε τα AR φίλτρα της φετινής διοργάνωσης, με τα οποία οι συμμετέχοντες μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media, παράλληλα με το hashtag #RFTC2020.
Όλοι μπορούν να βρουν τα ειδικά AR φίλτρα της διοργάνωσης στο εφέ gallery στο Instagram του «Άλμα Ζωής», να τρέξουν στο γυμναστήριο, στον δρόμο, να κάνουν τη βόλτα τους με τον σκύλο τους, με παρέα ή χωρίς, να περπατήσουν ακόμα και μέσα στο σαλόνι τους και να ανεβάσουν post με τα μπαλόνια, τα χρώματα και τα ρούχα της διοργάνωσης για καλό σκοπό, στηρίζοντας τον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού.