Μέσα στην τρέχουσα συγκυρία της πανδημίας, η Generation Y επέλεξε μία οπτική γωνία αισιοδοξίας και σε αυτό το πλαίσιο, λάνσαρε καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Choose Your Perspective». Η καμπάνια της Generation Y έχει σκοπό να αναδείξει τη φιλοσοφία και τις αξίες της εταιρείας, προσκαλώντας κοινό κάθε φύλου, εθνικότητας, ηλικίας και με εξειδίκευση σε διαφορετικούς κλάδους, να επιλέξει «τη σωστή οπτική γωνία αντιμετώπισης όλων όσων συνθέτουν το ατομικό και επαγγελματικό παρόν του, θέτοντας τα θεμέλια που θα… δοξάσουν το μέλλον του».

Ο Co-Founder και CEO της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης δήλωσε: «Μέσα στα 21 χρόνια λειτουργίας της, και εν μέσω κάθε είδους συγκυρίας και αστάθμητων παραγόντων, η Generation Y μεγαλώνει ασταμάτητα. Επιλέγουμε όλα αυτά που θα μας οδηγήσουν στο μέλλον με επιτυχία και είμαι ενθουσιασμένος που μέσα από την καμπάνια Choose Your Perspective θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε την ομάδα μας, με μυαλά που μοιράζονται το σύστημα αξιών μας και επενδύοντας στην προσωπική εξέλιξη του καθενός ξεχωριστά, θα συν-δημιουργήσουμε ένα…λαμπρό μέλλον για όλους μας». Στο πλαίσιο αυτό, η ελληνική πολυεθνική προχωρά σε περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της με 100 θέσεις εργασίας, όχι μόνο καλύπτοντας υφιστάμενες θέσεις εργασίας, αλλά δημιουργώντας επίσης νέες και για τα 9 business units της.