Η Chiquita θα δημοσιεύσει τον νέο Απολογισμό Βιωσιμότητας τον Φεβρουάριο, τονίζοντας την μακροπρόθεσμη δέσμευσή της για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας σε όλες τις δραστηριότητές της, από τις φυτείες μέχρι τα σημεία πώλησης.
Η δημοσίευση του απολογισμού στην Ευρώπη θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση Fruit Logistica, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στις αρχές Φεβρουαρίου στο Βερολίνο. Ο απολογισμός βιωσιμότητας επικεντρώνεται στο βασικό όχημα που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να επιτύχει τη βιωσιμότητα, την προσέγγιση «Behind the Blue Sticker».
Ο πυλώνας Farmers Code επικεντρώνεται στις λειτουργίες της εταιρείας, το Being a Good Neighbour στη σχέση της Chiquita με τις κοινότητες και το For the Greater Good στη δέσμευση της εταιρείας προς τον κλάδο και την αντιμετώπιση του TR4.
Επιπλέον, ο στόχος της εταιρείας «No Banana Wasted» βρίσκεται σε εφαρμογή και πολύ κοντά στο να επιτευχθεί μέσα στο 2020: νέες πρακτικές έχουν βελτιώσει την ποιότητα των τσαμπιών μπανάνας και έχουν μειώσει τον αριθμό των φρούτων που δεν είναι κατάλληλα για εξαγωγή ή κατανάλωση σε τοπικό επίπεδο. Με δέσμευση σε τομεακές προσεγγίσεις, οι προσπάθειες βιωσιμότητας της εταιρείας συμβάλλουν επίσης στην εκπλήρωση των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ (SDGs).