Η ετήσια έκθεση του WARC, Future of Strategy, παρουσίασε τρανταχτά ευρήματα σχετικά με την αποσύνδεση μεταξύ πελάτη και στρατηγικής. Ενώ η πλειονότητα (79%) των strategists, που συμμετείχαν στην έρευνα, βλέπουν το ρόλο τους ως μεταφραστή μεταξύ ομάδων και πελατών, φαίνεται να υπάρχει έλλειψη ευθυγράμμισης σε ορισμένους βασικούς τομείς.

Αναλυτικότερα, μόλις το 22% συμφωνεί ότι οι πελάτες και οι υπεύθυνοι στρατηγικής είναι ευθυγραμμισμένοι στον τρόπο αξιολόγησης των δημιουργικών ιδεών, ενώ το 48% διαφωνεί. Επιπλέον, το 29% συμφωνεί ότι υπάρχει ευθυγράμμιση σχετικά με τον τρόπο μέτρησης της αποτελεσματικότητας, με το 44% να διαφωνεί.

Υπάρχει, επίσης, έλλειψη ευθυγράμμισης γύρω από τη γλώσσα: 68% των strategists συμφωνούν ότι κατανοούν τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι πελάτες τους για να περιγράψουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους, αλλά μόλις το 30% συμφωνεί ότι οι πελάτες κατανοούν τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι strategists για να περιγράψουν τις ιδέες και τις ιδέες τους. Εάν οι υπεύθυνοι για τη χάραξη στρατηγικής και οι πελάτες δεν βρίσκονται στην ίδια σελίδα, οι πιθανότητες επιτυχίας μειώνονται. Χρειάζεται οι πρώτοι να κατανοήσουν την εμπορική πλευρά των πελατών της επιχείρησής τους. Αυτό θα διασφαλίσει ότι εργάζονται για τις μετρήσεις που έχουν σημασία.

(Πηγή: WARC)