Σύμφωνα με μια νέα ερευνητική έκθεση της Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) και της Gretchen Rubin, οι άνθρωποι θέλουν τα εμπορικά σήματα να τους δημιουργούν χαρούμενα συναισθήματα, ενώ οι επικεφαλής των επιχειρήσεων φοβούνται να χρησιμοποιούν το χιούμορ στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Η έκθεση «Happiness Report» περιλαμβάνει πληροφορίες για περισσότερους από 12.000 καταναλωτές και επιχειρηματίες σε 14 χώρες και συμπεραίνει ότι οι άνθρωποι αναζητούν νέες εμπειρίες που θα τους κάνουν να χαμογελάσουν και θα ανταμείψουν τις εταιρείες και τα εμπορικά σήματα που υιοθετούν το χιούμορ, προσφέροντας αφοσίωση, υποστήριξη, επαναλαμβανόμενες αγορές, ενώ θα απομακρυνθούν από εταιρείες που δεν το κάνουν.

Κάποια από τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής: το 45% των ανθρώπων δεν έχουν νιώσει αληθινή ευτυχία για περισσότερο από δύο χρόνια, το 88% των ανθρώπων αναζητούν νέες εμπειρίες που θα τους κάνουν να χαμογελούν και θα τους δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα, το 91% των ανθρώπων προτιμούν τα εμπορικά σήματα να προκαλούν χαρούμενα συναισθήματα όπως π.χ. χαμόγελο, το 72% θα επέλεγαν μια φίρμα που χρησιμοποιεί χιούμορ έναντι του ανταγωνισμού και το 95% των επικεφαλής των επιχειρήσεων φοβούνται τη χρήση χιούμορ κατά την διάρκεια επαφής με τους πελάτες.