Παρά το γεγονός ότι τα έσοδα και η βάση χρηστών της Meta συνέχισαν ανοδικά και το πρώτο τρίμηνο του 2022, η αύξηση ακολουθεί χαμηλότερους ρυθμούς από αυτούς που έθεσε η τότε Facebook τα προηγούμενα χρόνια.

Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα ύψους 27,908 δισ. για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, μόλις 7% υψηλότερα από το 2021, ενώ πέρυσι η αντίστοιχη αύξηση διαμορφώθηκε στο 48%.

Όσον αφορά τον αριθμό των μηνιαίων χρηστών για το Facebook, η εταιρεία κατέγραψε 2,94 εκατ., με τη βάση της να ενισχύεται μόνο κατά 3% ΥοΥ.

(Πηγή: AdWeek)