Σε επιπρόσθετες δωρεάν παροχές σε διαφημιζόμενους προχωρά ήδη το NBCUniversal, καθώς τα νούμερα της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων στο Τόκιο άγγιξαν το χαμηλότερο επίπεδο τουλάχιστον των τελευταίων 3 δεκαετιών και απέτυχαν να εκπληρώσουν τις εγγυήσεις του broadcaster προς τους διαφημιζόμενους.

Με 16,7 εκατ. θεατές της τελετής στο linear κανάλι, το website και τα apps του NBC, καθώς και στη streaming υπηρεσία Peacock, η εκδήλωση καταγράφηκε, σύμφωνα με τα πρώτα νούμερα του NBCU, ως εκείνη με τη μικρότερη θέαση από την έναρξη των Ολυμπιακών της Σεούλ, το 1988.

Ως αποτέλεσμα των χαμηλών αποτελεσμάτων τηλεθέασης, η εταιρεία χρειάστηκε να ξεκινήσει επικοινωνία για την παροχή επιπρόσθετων δωρεάν παροχών, οι οποίες προσφέρουν στους διαφημιζόμενους επιπλέον διαφημιστικό χρόνο, προκειμένου να καλυφθούν τυχόν απώλειες εσόδων.

Συγκεκριμένα, η θέαση για την 3 ωρών τελετή μειώθηκε κατά 36% σε σχέση με την αντίστοιχη τελετή του Ρίο, την οποία παρακολούθησαν 26,5 εκατ. θεατές, αν και αυτό, όπως και η έναρξη των Ολυμπιακών του Λονδίνου το 2012, η οποία συγκέντρωσε 40,7 εκατ. θεατές, συνέβη πριν τη δημιουργία του Peacock και την ενίσχυση του streaming.
(Πηγή: AdAge)