Πραγματοποιείται στις 2 Νοεμβρίου στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Το Retail Technology Conference 2015 καταδεικνύει τη χρήση της τεχνολογίας στο φυσικό κατάστημα, αλλά και σε omnichannel περιβάλλον, ως τον σημαντικότερο παράγοντα διαμόρφωσης της εμπειρίας καταναλωτή σήμερα. Τη σκοπιά των CEOs για την τεχνολογική καινοτομία στο retail δίνουν οι Δημήτρης Κατραβάς (Media Markt), και Αθανάσιος Παπανικολάου, (Goody’s-Everest, ΣΕΠΟΑ), αλλά και ο Αντώνης Μακρής (ΣΕΛΠΕ).

Θα παρουσιαστούν, επίσης, βέλτιστες πρακτικές από διακεκριμένα στελέχη οργανισμών, όπως οι Eurobank, AB Βασιλόπουλος, Sportsmania, Metro, Καυκάς, Digalakis Group και ΕΛΤΑ Courier. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο θέμα της καινοτομίας στο πεδίο των πληρωμών, μέσα από τις παρουσιάσεις της Neira Jones, του case study Tennis Square -της πρώτης cashless ελληνικής επιχείρησης- και του καθηγητή Γεώργιου Δουκίδη, Διευθυντή ELTRUN και Επιστημονικού Συμβούλου ΙΕΛΚΑ. Περισσότερες πληροφορίες στο www.retailtechnology.gr.