Πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Sofitel, η τελετή απονομής των UX|CX Awards 2022 τα οποία διοργανώνει, για πρώτη φορά, το περιοδικό Marketing Week της Boussias. Σκοπός του νέου θεσμού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε παρουσία 200 εκπροσώπων εταιρειών και θεσμικών φορέων, είναι η ανάδειξη καινοτόμων και αποτελεσματικών πρακτικών, έργων και τεχνολογιών, τα οποία δημιουργούν αξέχαστες ψηφιακές εμπειρίες πελάτη και τον θέτουν στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων της επιχείρησης ή του οργανισμού. Φιλοδοξεί δε να καταστεί η πλατφόρμα μέσω της οποίας ο κόσμος του UX | CX θα παρουσιάζει τις εξελίξεις στον τομέα της εμπειρίας πελάτη / χρήστη, συνεισφέροντας στην αναβάθμισή του στη χώρα μας.
Τα βραβεία προέκυψαν μετά από αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από 45μελή Κριτική Επιτροπή, όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί. Τον συντονισμό της ανέλαβαν οι Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και Οδυσσέας Κόλλιας, Οικονομολόγος – Συγγραφέας, Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Την τελετή απονομής παρουσίασε ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής. Χορηγός κατηγορίας ήταν το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

«Τα UX | CX διαδίδουν την αξία της θετικής εμπειρίας πελάτη»
Στον χαιρετισμό του, ο Οδυσσέας Κόλλιας σημείωσε τα εξής: «Η δημιουργία χρήσιμων, καινοτόμων, ευχάριστων και εύχρηστων εμπειριών προάγουν την επιχειρηματικότητα, προσθέτουν αξία και αναβαθμίζουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ακόμα και οι δυσκολίες, όπως ο κορωνοϊός, μπορούν να μεταστραφούν σε θετικό γεγονός μέσα από την εμπνευσμένη ψηφιακή εμπειρία, δημιουργώντας μοναδικά ψηφιακά έργα. Βέβαια και η ζωντανή επαφή, εφόσον διεγείρει τον νου και τις αισθήσεις του καταναλωτή, καταγράφεται σαν θετική εμπειρία με πολλαπλά οφέλη. Τα UX | CX Awards της εταιρείας Boussias διαδίδουν την αξία της θετικής εμπειρίας του πελάτη/χρήστη, αξιολογώντας τις προσπάθειες και βραβεύοντας τις επιτυχίες, κάτι που συντελεί στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας».

«Κατανόηση των χρηστών και σεβασμός στη σχέση μαζί τους»
Από την πλευρά της, η Ειρήνη Ρηγοπούλου, απευθυνόμενη στους νικητές, τόνισε ότι: «Η συμμετοχή και βράβευση στη διοργάνωση δεν αποτελεί σημείο εφησυχασμού, αλλά αναγνώριση της δέσμευσής σας σε ένα “αφήγημα” εμπειριών συνεπούς υψηλού επιπέδου. Και αυτό επιτυγχάνεται με κατανόηση των χρηστών, με σεβασμό στη σχέση που αναπτύσσετε μαζί τους, με αίσθηση ευθύνης στο “ταξίδι” που τους καλείτε να βιώσουν μέσω των εταιρειών σας. Εκείνες οι εμπειρίες είναι εξίσου πολύτιμες και για τα κοινά σας και για εσάς και τα “βραβεία” που προσφέρουν, αξιώνουν να κερδίζονται καθημερινά».

«Αγκαλιάζουμε κάθε πρωτοβουλία που προωθεί την εξυπηρέτηση πελατών»
Ο Δημήτρης Γκοτζαρίδης, μέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης, Γενικός Γραμματέας ΕΙΕΠ και Head of Operations Cosmote E-Value, σημείωσε: «Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών αγκαλιάζει κάθε πρωτοβουλία που προωθεί την εξυπηρέτηση πελατών/ πολιτών και συγχαίρει την Boussias για την επιτυχημένη διοργάνωση των UX|CX Awards. Συγχαρητήρια σε όλους όσους βραβεύθηκαν και πιστοποιούν το υψηλό επίπεδο User Experience/ Customer Experience των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρονται από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα».


Οι κορυφαίες διακρίσεις
Τα κορυφαία βραβεία του θεσμού προέκυψαν μετά από αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη απονομή βραβείων. Ειδικότερα, «UX|CX Agency of the Year» αναδείχθηκε η ATCOM, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε -οκτώ Gold, πέντε Silver και τρία Bronze. Επίσης, η Nobacco κατέκτησε τον τίτλο «UX|CX Brand of the Year» με τέσσερα Gold και ένα Bronze βραβεία και βραβευμένα έργα τα οποία υλοποίησε η Plushost.

Τα platinum βραβεία της βραδιάς
Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν κατέκτησαν το Platinum βραβείο της ενότητας. Στην ενότητα UX|CX Transformation & Strategy per Industry τo Platinum Βραβείο πήρε η πρωτοβουλία των Eurobank και ATCOM «Eurobank Mobile App», στην ενότητα CX Initiatives & Practices in Customer Lifecycle το Platinum κέρδισε
η Optima bank για την πρωτοβουλία «Δίκτυο καταστημάτων Optima bank», ενώ στην ενότητα Best Use of Digital CX Solutions & UX Implementations με Platinum διάκριση ξεχώρισε το έργο της Plushost για το Nobacco.gr.

Αναλυτικό ρεπορτάζ και φωτογραφίες από την τελετή απονομής θα δημοσιευθούν σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Πίνακας Νικητών