Οι επιχειρήσεις που απευθύνονται στην Cate αναζητούν μια νέα ιδέα, έναν νέο τρόπο να μιλήσουν στους πελάτες τους και να τους εντυπωσιάσουν. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουν είναι να εμπνευστούν από τους πρωτοπόρους, ακόμη και σε εντελώς διαφορετικούς κλάδους από τον δικό τους. Η Insider Trends, η λονδρέζικη εταιρεία trendspotting που έχει ιδρύσει η Cate, διοργανώνει επισκέψεις σε καταστήματα που ξαφνιάζουν ευχάριστα τους πελάτες τους με την πρωτοτυπία και τις τεχνολογικές εφαρμογές τους, συναντήσεις με τους εμπνευστές τους, αλλά και παρουσιάσεις νέων τάσεων, όπως υλοποιούνται σε διαφορετικές χώρες.

Οι πελάτες της, όπως δηλώνουν οι ίδιοι, ολοκληρώνουν αυτά τα… ταξίδια στο μέλλον, έχοντας στο μυαλό τους νέες ιδέες και την ανυπομονησία να τις εφαρμόσουν στη δική τους επιχείρηση. Η Insider Trends, διαθέτει ένα εντυπωσιακό portfolio πελατών, μεταξύ των οποίων οι Chanel, Absolut Vodka, Marks and Spencer, Unilever, Philips, Jyske Bank και Lego. Στις 24 Ιουνίου, η Cate θα βρίσκεται στην Αθήνα, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του 9ου Ελληνικού Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Στην ομιλία της με θέμα «The Future of Customer Service» θα παρουσιάσει ό,τι πιο καινούργιο υπάρχει στον συγκεκριμένο τομέα. Το συνέδριο διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σε συνεργασία με τη BOUSSIAS.

Περισσότερες πληροφορίες: www.customerserviceconference.gr.