Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του Carroten, σε συνεργασία με την Ogilvy, για την καινούρια σειρά αντηλιακών, Carroten Coconut Dreams. Το τηλεοπτικό σποτ σε φόντο καλοκαιριών εικόνων τροπικού νησιού, επικεντρώνεται στη νέα anti sand σύνθεση των αντηλιακών σπρέι, με την οποία η άμμος δεν κολλάει στο δέρμα. Τα Carroten Coconut Dreams κυκλοφορούν με δείκτη προστασίας 50 SPF και 30 SPF. Το TVC «τρέχει» σε Ελλάδα, Κύπρο, Πολωνία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Σερβία, σε τηλεόραση και digital και την παραγωγή έχει κάνει η Foss Productions.