Σειρά βασικών προϊοντικών ειδών private label με έμφαση στο value for money

H σειρά περιλαμβάνει περισσότερα από 180 βασικά είδη όλων των κατηγοριών, όπως τρόφιμα, κατεψυγμένα, χυμοί και αναψυκτικά, καθαριστικά, χαρτικά, είδη προσωπικής υγιεινής, καθώς και οικιακές μικροσυσκευές. Το 75% αντιστοιχεί σε ζυμαρικά, καφέ, μπισκότα, αλεύρι, κατεψυγμένα τρόφιμα, αλλαντικά, τονοσαλάτες, σοκολάτες, σπορέλαια, σνακ, γάλα, χυμούς, αναψυκτικά, ζωοτροφές, καθαριστικά, χαρτικά, είδη προσωπικής φροντίδας, αλλά και βρεφικής υγιεινής. Το 25% της συλλογής αντιστοιχεί σε μικρές ηλεκτρικές συσκευές και είδη οικιακής χρήσης.

Το λανσάρισμα των Carrefour Discount αποτελεί απάντηση του ομίλου στη δυσχερή οικονομική κατάσταση που έχει άμεση επίπτωση στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Βάσει πρόσφατης έρευνας (The Boston Consulting Group-BCG), το 74% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν πως τους έχει επηρεάσει προσωπικά η διεθνής οικονομική κρίση και σχεδιάζουν ακόμη μεγαλύτερη μείωση των δαπανών τους για τους επόμενους 12 μήνες.

Στην αγορά των τροφίμων, οι Έλληνες καταναλωτές σε μεγάλο ποσοστό σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδά τους τόσο σε τρόφιμα όσο και σε μη τρόφιμα. Ωστόσο, δε διστάζουν να επιλέξουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αναζητώντας καλύτερες τιμές για τις αγορές τους στα super market, σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα.