Η Abbott Mead Vickers BBDO αποτέλεσε το πιο βραβευμένο διαφημιστικό agency και το WPP την πιο βραβευμένη holding company στα φετινά Cannes Lions 2021. Συγκεκριμένα, η AMV BBDO London αναδείχθηκε Global Agency of the Festival, χάρη στα 5 Grand Prix, 5 gold Lions, 9 silver Lions και 8 bronze Lions που απέσπασε.

Τα 4 από τα Grand Prix που της απονεμήθηκαν αφορούσαν στην καμπάνια «#Wombstories» για τη Bodyform/Libresse, στις κατηγορίες Film, Film Craft, Titanium και Health & Wellness. Ο David Lubars, Chairman και Chief Creative Officer της BBDO Worldwide, δήλωσε σχετικά: «Πιστεύουμε ότι η δημιουργικότητα είναι οικονομικός πολλαπλασιαστής. Πιστεύουμε ότι η δημιουργικότητα είναι ο νούμερο 1 παράγοντας αποτελεσματικότητας.

Στο πλαίσιο αυτό, το να κερδίζουμε κατά αυτόν τον τρόπο στις Κάννες, το μεγαλύτερο φεστιβάλ δημιουργικότητας, έχει πολύ μεγάλη σημασία. Η νίκη σε πάρα πολλές και διαφορετικές κατηγορίες Lion είναι εξαιρετικά τιμητική». Η FCB του ομίλου Interpublic αναδείχθηκε Network of the Year, με την Ogilvy του WPP στη δεύτερη θέση και την BBDO Worldwide του ομίλου Omnicom στην τρίτη.

Ο όμιλος WPP απέσπασε τον τίτλο Holding Company of the Year, για πρώτη φορά από το 2017, με τα agencies του να μετρούν συνολικά 190 Lions. Independent Agency of the Festival αναδείχθηκε η Wieden+Kennedy Portland, Creative brand of the Festival αναδείχθηκε η Burger King, ενώ Palme D’Or απέσπασε η αμερικάνικη Chelsea Pictures.

(Πηγή: Campaign)