Αύξηση στις κατηγορίες new media

(ΚΑΝΝΕΣ) Η συγκεκριμένη κατηγορία καλύπτει όλες τις έντυπες διαφημίσεις σε περιοδικά και εφημερίδες, και παρά την πτώση, παραμένει μια από τις μεγαλύτερες κατηγορίες καταγράφοντας φέτος 5.000 υποψηφιότητες. Σύμφωνα με τον Thomas, η τάση αυτή συναντάται και στα υπόλοιπα παραδοσιακά μέσα, με τις συμμετοχές στα Film and TV Lions να είναι μειωμένες κατά 9% και στα Radio Lions κατά 10% σε σχέση με το 2013. Παράλληλα, οι κατηγορίες που καλύπτουν τα «νέα» μέσα εμφανίζουν αρκετά αυξημένες συμμετοχές. Συγκεκριμένα, οι υποψηφιότητες στα Cyber Lions αυξήθηκαν 39%, στο branded entertainment 22% και στην κατηγορία mobile 13%. Υπενθυμίζεται ότι, το διεθνές φεστιβάλ δημιουργικότητας Cannes Lions θα πραγματοποιηθεί από τις 15 έως τις 21 Ιουνίου.