Η WPP αναδείχθηκε «Holding Company της Δεκαετίας» στη φετινή διοργάνωση του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, με τα agencies της να έχουν κατακτήσει 40 Grands Prix, 5 Creative Effectiveness Lions, 8 Titanium, 464 Gold, 844 Silver, και 1.385 Bronze Lions τα τελευταία 10 χρόνια. Η ειδική αυτή διάκριση εγκαινιάστηκε το 2011 και απονεμήθηκε για πρώτη φορά στην WPP, η οποία έκτοτε την απέσπασε 6 φορές ακόμα.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Omnicom, μετά την κατάκτηση του τίτλου τα προηγούμενα δύο χρόνια, ενώ την τριάδα της κορυφής συμπληρώνει το Interpublic Group, επιδεικνύοντας συστηματική άνοδο. «Agency της Δεκαετίας» ανακηρύχθηκε το AlmapBBDO Sao Paolo, το οποίο αναδείχθηκε επίσης «Agency της Δεκαετίας για τη Λατινική Αμερική».

To agency έχει βρεθεί ανάμεσα στα 2 κορυφαία περιφερειακά agencies 7 φορές και έχει κερδίσει τον τίτλο 5. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Wieden + Kennedy Portland, απολαμβάνοντας 5 συναπτά έτη στο top 10, χάρη στις φημισμένες δουλειές της για τη Nike. Την τρίτη θέση κατέλαβε η BBDO New York.
(Πηγή: WARC)