Μια νέα πρωτοβουλία λανσάρει το Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, ενόψει της επιστροφής στις δια ζώσης διοργανώσεις. Υπό την προεδρία του Chief Brand Officer της Procter & Gamble, Marc Pritchard, δημιουργεί 6 διεθνείς επιτροπές αποτελούμενες από 25-30 άτομα με επίκεντρο τα DEI, βιωσιμότητα, ταλέντο, επιχειρηματικό μετασχηματισμό, data-τεχνολογία-καινοτομία, καθώς και τον εξελισσόμενο ρόλο της δημιουργικής αποτελεσματικότητας.

Τα συμβούλια θα απαρτίζουν ηγετικά στελέχη αλλά και νεότεροι εκπρόσωποι του industry, με αποστολή να διαμορφώσουν ένα σύνολο δεσμεύσεων για τη βιομηχανία. Στο τέλος της εβδομάδας, ο Pritchard θα ανακοινώσει τα πορίσματα και το 2023 θα επιστρέψουν με updates. Ο Simon Cook, CEO των Cannes Lions, τόνισε ότι φέτος η δημιουργικότητα θα έχει «κεντρική θέση», ενώ έμφαση θα δοθεί και στη βιωσιμότητα, με το φεστιβάλ του 2022 να είναι «το πιο βιώσιμο από ποτέ».

Στη δημοσιότητα δόθηκαν και τα μέλη της κριτικής επιτροπής, με τους brand marketers να έχουν προεξάρχοντα ρόλο στο line-up. Ανάμεσα στις μάρκες που συμμετέχουν για πρώτη φορά με στελέχη τους βρίσκονται οι Ford, Frito-Lay, Salesforce και WeTransfer. Οι πρόεδροι των επιτροπών προέρχονται από εταιρείες όπως AB InBev, Meta και Mastercard, ενώ στους ομιλητές συγκαταλέγονται οι Ryan Reynolds, Mark Read, David Droga και Gary Vaynerchuk.

(Πηγή: AdAge)