Ο αριθμός των συμμετοχών στο Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 αυξήθηκε κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιοποίησε το φεστιβάλ, δέχθηκε συνολικά 26.992 συμμετοχές (25.464 το 2022).

Αναλυτικότερα, καταγράφηκαν 2.201 συμμετοχές για το Ηνωμένο Βασίλειο και 7.303 για τις ΗΠΑ, με κατηγορίες όπως οι «Brand Experience & Activation» και «Direct and Outdoor», να κατατάσσονται σε αυτές με τον μεγαλύετρο αριθμό συμμετοχών. Η «Entertainment Lions for Gaming» δέχθηκε 609 υποβολές την πρώτη χρονιά του, με τον Philip Thomas, Πρόεδρο των Lions, να σχολιάζει ότι «αποτελεί απόδειξη της συνάφειας και της ευκαιρίας που δημιουργεί το gaming για τη δημιουργική κοινότητα του marketing».

Υψηλές επιδόσεις κατέγραψαν τα «Brand Experience & Activation Lions» σημειώνοντας αύξηση 16% και τα «Creative Strategy Lions» με αύξηση 35%. Τα «Creative Business Transformation Lions» κατέγραψαν 59% αύξηση και τα «Creative Commerce Lions» ετήσια αύξηση 25%. Τα «Outdoor Lions» σημείωσαν άνοδο 7%, εν μέρει λόγω των FMCGs, όπου οι συμμετοχές αυξήθηκαν κατά 30%, συγκριτικά με πέρυσι, και του κλάδου των ταξιδιών, ο οποίος είχε αύξηση 84%.

(Πηγή: Campaign)