Αλλάζουν τα δεδομένα στην επικοινωνία

Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα του Dick Costolo, CEO του Twitter, ο οποίος βρέθηκε στις Κάννες για να δείξει στα brands πώς μπορούν να εμπλακούν σε αυτή την επικοινωνία και να την αξιοποιήσουν προς όφελός τους. Στο σεμινάριο, o Costolo παρουσίασε ορισμένα στατιστικά που υπογραμμίζουν τη μεγάλη άνοδο του Twitter. Καθημερινά, οι χρήστες στέλνουν περίπου 400 εκατομμύρια μηνύματα μέσω του Twitter, ενώ, στο #canneslions, στέλνονται εφέτος κάθε ώρα περισσότερα tweets από όσα εστάλησαν πέρυσι σε όλη τη διάρκειά του Φεστιβάλ.

Μια άλλη πτυχή του Twitter που το κάνει να ξεχωρίζει είναι, αν μη τι άλλο, το γεγονός ότι επιτρέπει στους χρήστες να ανταλλάξουν άμεσα μηνύματα με τα είδωλά τους. «Μέχρι πριν από πέντε χρόνια, κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο», είπε ο Costolo και πρόσθεσε ότι «το Twitter προσφέρει στο χρήστη μια θέση στην πρώτη σειρά των γεγονότων». Εστιάζοντας δε στα brands, επισήμανε ότι «οι συζητήσεις είναι ο δικός σας καμβάς» και, από το Burberry και το H&M, μέχρι το Tide, το Audi και την ταινία Prometheus, παρουσίασε μερικά εντυπωσιακά παραδείγματα έξυπνης αξιοποίησης της real-time επικοινωνίας.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Αγάπα τον πλησίον σου
Cannes Lions 2012: Απωθεί τα κουνούπια, προσελκύει τα λιοντάρια
Cannes Lions 2012: Το Twitter & τα real – time Brands
Cannes Lions 2012: Στο μυαλό ενός πολυβραβευμένου δημιουργικού
Cannes Lions 2012: Σπουδαίο Direct είναι…