Σε Volontaire Stockholm και R/GA τα Grand Prix της κατηγορίας

Τι είναι ακριβώς; Κάθε εβδομάδα, κάποιος κάτοικος της Σουηδίας αναλαμβάνει το λογαριασμό @Sweden στο Twitter, εκπροσωπώντας ολόκληρη τη χώρα. Και μπορεί η συγκεκριμένη καμπάνια να έγινε πρόσφατα γνωστή στο ευρύ κοινό εξαιτίας μερικών αφελέστατων tweets από την 27χρονη Sonja, ωστόσο αυτό κάθε άλλο παρά ενόχλησε την Κριτική Επιτροπή. Όπως είπε άλλωστε ο Iain Tait, Executive Creative Director του Google Creative Lab USA και Πρόεδρος της Επιτροπής, ο τρόπος που αντιμετώπισαν οι υπεύθυνοι το περιστατικό επιβεβαιώνει ότι είναι παθιασμένοι υπέρμαχοι της ελευθερίας του λόγου. Η καμπάνια έχει προσελκύσει περισσότερους από 25.000 followers από 120 χώρες, ενώ ώθησε και άλλες χώρες να προβούν σε ανάλογες ενέργειες.

Το έτερο Grand Prix της κατηγορίας δόθηκε στην R/GA και το «Nike+ Fuelband», ένα ηλεκτρονικό βραχιόλι βγαλμένο από το μέλλον το οποίο αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο για κάθε αθλούμενο. Ήταν το δεύτερο συνεχόμενο (και τρίτο συνολικά) Grand Prix για το νεοϋορκέζικο agency και τη Nike+. Στους νικητές μοιράστηκαν 9 Gold Lions, 31 Silver και 45 Bronze. Αναφερόμενα δε στις τάσεις που ξεχώρισαν, αρκετά μέλη της Επιτροπής επισήμαναν τη στροφή από το storytelling στο brand behaving, ενώ ο Rei Inamoto, Chief Creative Officer της AKQA, εστίασε στη μετάβαση από την επικοινωνία 360° σε αυτή που θα διατηρεί συνδεδεμένο το brand με το κοινό του 365 ημέρες το χρόνο.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Τα tweets του… Βολταίρου & οι τάσεις στο Cyber
Cannes Lions 2012: “Οι 7 ζωές του outdoor”
Cannes Lions 2012: Σε Γερμανία και Κίνα τα Grand Prix στο Outdoor
Cannes Lions 2012: “Κάτι περισσότερο από διαφημιστική καμπάνια
Cannes Lions 2012: Σε “χρυσό” πελάτη εξελίσσεται η Google
Cannes Lions 2012: O street artist που “μάγεψε” τους διαφημιστές