Δεν βραβεύτηκε τελικά με Lion η «Ληστεία» της The Newtons Laboratory

Δεν πειράζει. Άλλωστε, το πλασάρισμα στη shortlist επιτεύχθηκε μόλις από το 7,4% των συμμετεχόντων. Συνιστά, λοιπόν, σημαντική διάκριση για το ελληνικό agency, πόσο μάλλον εάν ληφθεί υπόψη ότι η The Newtons Laboratory δεν έχει συμπληρώσει ακόμα ούτε ένα χρόνο ζωής. Πίστεψε, όμως, στις δυνάμεις της, «τόλμησε» να διαγωνιστεί σε 3 διαφορετικές κατηγορίες του Φεστιβάλ και τελικά δικαιώθηκε.

Όσο για το βαρύτιμο Grand Prix, αυτό κατέληξε σε ένα από τα φαβορί: το “Back to the Start” της Creative Artists Agency για την αλυσίδα μεξικάνικων εστιατορίων Chipotle. Πρόκειται για ένα καλογυρισμένο σποτ κινουμένων σχεδίων με πολύ συναίσθημα, το οποίο παρουσιάζει την ιστορία ενός αγρότη που, συνειδητοποιώντας τις καταστροφικές συνέπειες των πράξεών του, αποφασίζει να απαρνηθεί την εργοστασιακή κτηνοτροφία.

Η Chipotle έχει δημιουργήσει το Cultivate Foundation, το οποίο ενισχύει, μεταξύ άλλων, τη βιώσιμη γεωργία. Έτσι, στο τέλος, το σποτ καλεί τον κόσμο να αγοράσει τη διασκευή του “The Scientist” των Coldplay -το τραγούδι δένει υπέροχα με το σποτ- προκειμένου να ενισχύσει το εν λόγω ίδρυμαμε τα έσοδα από τις πωλήσεις.

Συνολικά, η Κριτική Επιτροπή απένειμε 11 Gold, 19 Silver και 39 Bronze Lions. Ποια ήταν μερικά από τα tvc που, αν δεν υπήρχε το “Back to the Start”, θα μπορούσαν να είχαν τιμηθεί αυτά με το Grand Prix; Το “Three Little Pigs” της BBH London, το “Bear” της BETC Euro RSCG Paris και το “DirecTV” της Grey New York.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Στις Chipotle και CAA δόθηκε το Film Grand Prix
Cannes Lions 2012: Αντρέας Γρηγοριάδης, The Newtons Laboratory
Cannes Lions 2012: Στην Ogilvy & Mather το “Network of the Year”
Cannes Lions 2012: Titanium διάκριση για την R/GA
Cannes Lions 2012: “Brands, δώστε ελευθερία στους δημιουργικούς”
Cannes Lions 2012: Η επιβράβευση μιας σινεφίλ αρκούδας
Cannes Lions 2012: Η ηλιακή δύναμη της δημιουργικότητας
Cannes Lions 2012: “Ας πάψουμε να κοροιδεύουμε τον κόσμο”