Έπειτα από 5 χρόνια κυριαρχίας της BBDO

Μάλιστα, η βράβευσή της αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, μιας και έδωσε τέλος στην πενταετή κυριαρχία της BBDO -ήταν, μέχρι τώρα, το μοναδικό δίκτυο που είχε τιμηθεί με τη συγκεκριμένη διάκριση. Όπως δήλωσε ο Tham Khai Meng, Worldwide Chief Creative Officer της Ogilvy & Mather και Πρόεδρος στις Επιτροπές των Film και Press Lions, «είμαστε κατενθουσιασμένοι. Τα βραβεία αποτελούν απόδειξη της κουλτούρας του agency που έχει τη δημιουργικότητα στο επίκεντρο. Είναι σπουδαίο να σε αναγνωρίζουν οι συνάδελφοί σου».

Η Ogilvy & Mather κατέκτησε 1 Grand Prix, 12 Gold, 20 Silver και 50 Bronze Lions. Το Grand Prix το έλαβε η Ogilvy & Mather China στην κατηγορία Outdoor, ενώ 4 χρυσά λιονταράκια δόθηκαν στην Ogilvy Brazil, 3 στο γραφείο της Ogilvy στην Τυνισία για την υπέροχη καμπάνια “The Return of Dictator Ben Ali” και από 1 σε Κέιπ Τάουν, Γουατεμάλα, Νέα Υόρκη, Κίνα και Σίδνει. Αξίζει  να σημειωθεί ότι η BBDO τερμάτισε στη δεύτερη θέση, ενώ, όπως και πέρυσι, το δίκτυο που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου ήταν η DDB.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Στις Chipotle και CAA δόθηκε το Film Grand Prix
Cannes Lions 2012: Αντρέας Γρηγοριάδης, The Newtons Laboratory
Cannes Lions 2012: Στην Ogilvy & Mather το “Network of the Year”
Cannes Lions 2012: Titanium διάκριση για την R/GA
Cannes Lions 2012: “Brands, δώστε ελευθερία στους δημιουργικούς”
Cannes Lions 2012: Η επιβράβευση μιας σινεφίλ αρκούδας
Cannes Lions 2012: Η ηλιακή δύναμη της δημιουργικότητας
Cannes Lions 2012: “Ας πάψουμε να κοροιδεύουμε τον κόσμο”