Στις Jung von Matt και Ogilvy Shanghai

Τόσο το «The Invisible Driver», όσο και το «#Cokehands», αναδείχτηκαν ομόφωνα από την Κριτικής Επιτροπή ως οι άξιοι κάτοχοι των εφετινών Grand Prix στην κατηγορία Outdoor. Το ένα αξιοποίησε στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες, το άλλο εντυπωσίασε με την απλότητά του. Όπως ανέφερε ο Lo Sheung Yan, Πρόεδρος της Επιτροπής και Executive Creative Director North East Asia της JWT, «το billboard για την Coca-Cola ήταν ένα εξαιρετικό παράδειγμα έκφρασης της ταυτότητας του brand. Είναι τόσο απλό, μα τόσο βαθύ το μήνυμά που επικοινωνεί». Από την άλλη, η υπέροχη καμπάνια της Jung von Matt για την Mercedes F-Cell ήταν η επιτομή της καινοτομίας. «Μία ενέργεια που επικοινωνεί ιδανικά τα πλεονεκτήματα του προϊόντος και είναι τόσο συναρπαστική ώστε σε καθηλώνει με την εφευρετικότητά της». Συνολικά απονεμήθηκαν 25 Gold Lions, 35 Silver και 50 Bronze.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Τα tweets του… Βολταίρου & οι τάσεις στο Cyber
Cannes Lions 2012: “Οι 7 ζωές του outdoor”
Cannes Lions 2012: Σε Γερμανία και Κίνα τα Grand Prix στο Outdoor
Cannes Lions 2012: “Κάτι περισσότερο από διαφημιστική καμπάνια
Cannes Lions 2012: Σε “χρυσό” πελάτη εξελίσσεται η Google
Cannes Lions 2012: O street artist που “μάγεψε” τους διαφημιστές