Στην JWT San Juan το PR Grand Prix

Μόνο που, στην πολυσχιδή καμπάνια που δημιούργησε η JWT San Juan και βραβεύτηκε με το Grand Prix στην κατηγορία PR, χρειάστηκε πρώτα να αλλάξει ένα τραγούδι. Γιατί; Το πρόβλημα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η καμπάνια για την τράπεζα Banco Popular de Puerto Rico ήταν όχι μόνο τα υψηλά ποσοστά ανεργίας, αλλά και η απροθυμία των πορτορικάνων να εργαστούν. Η ιδέα ήταν, λοιπόν, να πείσουν το θρυλικό γκρουπ El Gran Combo να διασκευάσει τη μεγάλη επιτυχία του «Δεν κάνω τίποτα». Όπερ και εγένετο. Όταν, έπειτα από 50 χρόνια καριέρας, έγινε γνωστό ότι το γκρουπ είχε κάτι σημαντικό να ανακοινώσει, πολλοί υπέθεσαν ότι θα γνωστοποιούσε τη διάλυσή του. Δεν ήταν έτσι, όμως.

Αυτό που συνέβη ήταν ότι παρουσίασε τη διασκευή του «Δεν κάνω τίποτα». Με νέους στίχους που προέτρεπαν τον κόσμο να δουλεύει σκληρά. Η ενέργεια των El Gran Combo έγινε αντικείμενο συζήτησης στα ΜΜΕ και σχολιάστηκε θετικά ακόμα και από πολιτικούς της χώρας. Τότε ανέλαβε δράση και ο πελάτης, ο οποίος με μία πολυδιάστατη καμπάνια ζήτησε από το κοινό να στείλει το τραγούδι στο Νο1 των charts. Παράλληλα, αξιοποίησε και τα Social Media και γρήγορα η πρωτοβουλία της Banco Popular de Puerto Rico εξελίχτηκε σε κίνημα. Ακόμα και ντοκιμαντέρ γυρίστηκαν με παραδείγματα πορτορικανών, οι οποίοι συνέβαλαν στην προσπάθεια της χώρας για ανάπτυξη.

Και κάπως έτσι, η Gail Heimann και τα υπόλοιπα μέλη της Κριτικής Επιτροπής αποφάσισαν να τιμήσουν την JWT San Juan με το Grand Prix. Συνολικά απονεμήθηκαν 20 Gold Lions, 22 Silver Lions και 26 Bronze Lions, εκ των οποίων τα 11 δόθηκαν στις Η.Π.Α., τα 10 στην Αυστραλία και τα 7 στη Σουηδία. Εφέτος διαγωνίστηκαν συνολικά 1.130 συμμετοχές, από τις οποίες έγιναν shortlisted οι 134 και βραβεύτηκαν οι 69.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Κάντ’το όπως η Εθνική
Cannes Lions 2012: Πάνος Σαμπράκος: “Απερίγραπτη η χαρά μας”
Cannes Lions 2012: Πές το με ένα τραγούδι
Cannes Lions 2012: Η μεγάλη ιδέα της CP+B για τις μικρές επιχειρήσεις
Cannes Lions 2012: Μια βαλίτσα Lions για την Duval Guillaume Modem
Cannes Lions 2012: Κάννες, οι πελατοκεντρικές
Cannes Lions 2012: Αριθμοί και Μάρκετινγκ