Ιδού τι μας απάντησε: «Η χαρά μας για την διάκριση του “Lacta Mobile App” στη shortlist των Cannes Lions, είναι απερίγραπτη. Όχι μόνο γιατί είναι αρκετά τα χρόνια που ελληνική συμμετοχή έχει να καταφέρει κάτι τέτοιο, αλλά και γιατί πρόκειται για μια συμμετοχή στα Mobile Lions, τη νέα κατηγορία του Φεστιβάλ και ίσως τον πιο ανερχόμενο και υποσχόμενο τομέα της Διαφήμισης για τα επόμενα χρόνια. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας που μας δίνουν την ευκαιρία να υλοποιήσουμε τέτοιες πρωτοπόρες ιδέες, καθώς και όλη την ομάδα που κατάφερε να φτιάξει ένα έργο ικανό να αναμετρηθεί με τα καλύτερα της παγκόσμιας αγοράς. Ευχόμαστε σύντομα να μπορούμε να πανηγυρίσουμε και βραβεία στο Φεστιβάλ!».

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Κάντ’το όπως η Εθνική
Cannes Lions 2012: Πάνος Σαμπράκος: “Απερίγραπτη η χαρά μας”
Cannes Lions 2012: Πές το με ένα τραγούδι
Cannes Lions 2012: Η μεγάλη ιδέα της CP+B για τις μικρές επιχειρήσεις
Cannes Lions 2012: Μια βαλίτσα Lions για την Duval Guillaume Modem
Cannes Lions 2012: Κάννες, οι πελατοκεντρικές
Cannes Lions 2012: Αριθμοί και Μάρκετινγκ