Ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, Executive Director της Ogilvy, σχολιάζει το PR Grand Prix

Προφανώς το κατάφερε, όμως, προσωπικά, θέλω να σταθώ κυρίως σε 4 ιδιαιτερότητες που αποτελούν ισάριθμα μαθήματα για τις ελληνικές εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων: 
1) Το Grand Prix το κατέκτησε η JWT. Με άλλα λόγια, ο ανταγωνισμός στον κλάδο ερχεται απο παντού.
2) Η JWT… Από το Πουέρτο Ρίκο! Μία χώρα με πληθυσμό ούτε καν το μισό από αυτόν της χώρας μας. Ποιος είπε ότι το μικρό μέγεθος μιας χώρας και τα περιορισμένα budgets εμποδίζουν τις μεγάλες ιδέες;
3) Ο πελάτης ήταν τράπεζα. Η Banco Popular de Puerto Rico. Τι αποδεικνύει αυτό; Μα φυσικά ότι κάθε τύπος πελάτη μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για δημιουργικότητα.
4) Η καμπάνια αξιοποίησε αρχικά το Ραδιόφωνο, υποδηλώνοντας ότι κάθε κανάλι μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να μας βοηθήσει να φέρουμε αποτελέσματα. 
Άρα, παραφράζοντας το τραγούδι των El Gran Combo, ας σηκωθούμε από το κρεβάτι και ας κάνουμε τη δουλειά μας όσο πιο δημιουργικά μπορούμε, φέρνοντας ακόμα καλύτερο ROI στους πελάτες μας και κάποτε θα πάρουμε και εμείς ένα βραβείο εδώ στις Κάννες!

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Δεν ανέβηκε τελικά στο βάθρο η OgilvyOne
Cannes Lions 2012: O Tom Eslinger συμβουλεύει…
Cannes Lions 2012: ‘Οταν το PR τραγουδάει σάλσα
Cannes Lions 2012: Λιονταράκια από τη Σιγκαπούρη
Cannes Lions 2012: Μπορεί η Ελλάδα άλλη μια διάκριση;
Cannes Lions 2012: Βρετανικό ρίπιτ στα Cannes Effectiveness Lions
Cannes Lions 2012: Ανθρώπινες, Ολυμπιακές ιστορίες
Cannes Lions 2012: Τα παιδία συμβουλεύει