O Ιδρυτής της συμμετείχε πρόσφατα στο Athens Creativity Conference

Το περιμέναμε ότι θα ήταν ένας από τους μεγάλους νικητές του εφετινού Φεστιβάλ και η συγκομιδή του την πρώτη μέρα κάθε άλλο παρά τον απογοήτευσε. Ο Hantson και η ομάδα του απέσπασαν 3 Gold Lions στην κατηγορία «Promo & Activation», 1 Gold και 1 Silver Lion στο PR και 1 Bronze στο Direct. Και σίγουρα έπεται συνέχεια, μιας και οι καμπάνιες «Push to add drama» και «Bikers» θεωρούνται εκ των φαβορί και σε άλλες κατηγορίες.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Κάντ’το όπως η Εθνική
Cannes Lions 2012: Πάνος Σαμπράκος: “Απερίγραπτη η χαρά μας”
Cannes Lions 2012: Πές το με ένα τραγούδι
Cannes Lions 2012: Η μεγάλη ιδέα της CP+B για τις μικρές επιχειρήσεις
Cannes Lions 2012: Μια βαλίτσα Lions για την Duval Guillaume Modem
Cannes Lions 2012: Κάννες, οι πελατοκεντρικές
Cannes Lions 2012: Αριθμοί και Μάρκετινγκ