Βρυχήθηκαν στο Print

To brief αφορούσε στην οργάνωση Control Arms, η οποία στοχεύει να πείσει τους παγκόσμιους ηγέτες να ψηφίσουν τη συνθήκη κατά της παράνομης διακίνησης όπλων. Όπως δήλωσε ο Tham Khai Meng, Worldwide Chief Creative Officer στην Ogilvy & Mather, «η καταχώρισή τους ήταν με διαφορά η καλύτερη. Ήταν εξαιρετική παρά το γεγονός ότι το brief ήταν δύσκολο και είχαν μόλις 24 ώρες στη διάθεσή τους».

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Δεν ανέβηκε τελικά στο βάθρο η OgilvyOne
Cannes Lions 2012: O Tom Eslinger συμβουλεύει…
Cannes Lions 2012: ‘Οταν το PR τραγουδάει σάλσα
Cannes Lions 2012: Λιονταράκια από τη Σιγκαπούρη
Cannes Lions 2012: Μπορεί η Ελλάδα άλλη μια διάκριση;
Cannes Lions 2012: Βρετανικό ρίπιτ στα Cannes Effectiveness Lions
Cannes Lions 2012: Ανθρώπινες, Ολυμπιακές ιστορίες
Cannes Lions 2012: Τα παιδία συμβουλεύει