Αποκαλεί ο Δημήτρης Σαββάκος, Creative Director της OgilvyOne, το διπλό θριαμβευτή σε Promo & Activation και Direct

Είναι, στην κυριολεξία, μία εκστρατεία, η οποία δείχνει την κατεύθυνση που θα πάρουν η Διαφήμιση και το Marketing τα επόμενα χρόνια. Απο τη δημιουργία διαφημιστικών ιδεών που προωθούν συγκεκριμένα προϊόντα, γεννιούνται ιδέες οικουμενικές οι οποίες παρακινούν τους καταναλωτές και καταφέρνουν να αλλάξουν έναν ολόκληρο κλάδο. Το brand γίνεται όχι μόνο ο εκφραστής αυτών των ιδεών, αλλά και οργάνωτης της κοινής προσπάθειας να γίνουν πραγματικότητα.

Τι είναι, λοιπόν, το “Small Business Gets an Official Day”; ένα business 2 business προγράμμα προώθησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων που λειτούργησε σε πολλά επίπεδα. Αρχικά δημιούργησε ένα θεσμό, μια εθνική μέρα αγορών από μικρές επιχειρήσεις, την Small Business Saturday. Στη συνέχεια έδωσε, μέσω των Social Media, εργαλεία σε αυτές τις επιχειρήσεις για να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Και, ταυτόχρονα, δημιούργησε ένα πρόγραμμα loyalty μέσα από την χρήση της κάρτας American Express.

Όλα αυτά κατέληξαν στη δημιουργία μιας ενέργειας που πήρε τέτοια έκταση, ώστε να αναφερθεί σε αυτήν ακόμα και ο πρόεδρος της Αμερικής. Με ξεκάθαρα αποτελέσματα τόσο για την American Express, όσο και για τους πελάτες τους, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Και εκεί κρύβεται όλη η ουσία της B2B επικοινωνίας: η επιτυχία σου εξαρτάται απο την επιτυχία του πελάτη σου.

Τι άλλο μας έδειξε η εν λόγω καμπάνια; Μα φυσικά τη μεταμόρφωση της Crispin Porter & Bogusky, αλλά και όλου του industry γενικότερα. Από ένα agency που δημιουργούσε τις πιο controversial καμπάνιες, έφτασαν στο σημείο να οργανώσουν και να τρέξουν ένα σύνθετο προγράμμα για την American Express. Και αυτό θα δούμε να είναι το ζητούμενο όλο και περισσότερο τα επόμενα χρόνια από τα agencies».

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Τα tweets του… Βολταίρου & οι τάσεις στο Cyber
Cannes Lions 2012: “Οι 7 ζωές του outdoor”
Cannes Lions 2012: Σε Γερμανία και Κίνα τα Grand Prix στο Outdoor
Cannes Lions 2012: “Κάτι περισσότερο από διαφημιστική καμπάνια
Cannes Lions 2012: Σε “χρυσό” πελάτη εξελίσσεται η Google
Cannes Lions 2012: O street artist που “μάγεψε” τους διαφημιστές