Εντυπωσιακή η συμμετοχή των διαφημιζόμενων στο Φεστιβάλ

Από την Adobe, την Adidas και την Amex, μέχρι τη Virgin, τη Viacom και την Visa, ανάμεσα στις συμμετοχές του 59ου φεστιβάλ βρίσκονται 92 σπουδαία brands. Μάλιστα, οι πελάτες δεν αρκούνται μόνο στην παρουσία τους στις Κάννες και στην παρακολούθηση του Φεστιβάλ, αλλά «υπογράφουν» και ορισμένα από τα πιο ενδιαφέροντα σεμινάρια. Για παράδειγμα, η Visa παρουσιάζει το σεμινάριο για την καμπάνια των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, με καλεσμένη τη θρυλική γυμνάστρια Νάντια Κομανέτσι, ενώ η Coca-Cola, στο δικό της σεμινάριο με εισηγητή τον Joseph Tripodi, θα παρουσιάσει τους νέους κανόνες του Μάρκετινγκ και της εμπλοκής του καταναλωτή. Πώς, δηλαδή ο καταναλωτής του brand εξελίσσεται σε πρεσβευτή του. Άλλοι πελάτες που θα συμμετάσχουν ενεργά στο πρόγραμμα του φεστιβάλ, είναι η Viacom, η Kraft Foods, η Orange UK, η T-Mobile, η Time Warner, η Nike, η HTC, η P&G, η HTC και η Virgin.

Δηλώσεις και τιτιβίσματα
«Κάθε brand πρέπει να διαθέτει τον δικό του Creative Director και Technical Director».
Jim Stengel, πρώην Global Marketing Officer της Procter & Gamble 

 «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το επίπεδο των συμμετοχών. Ψάχνουμε κάτι διαφορετικό, κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή μας.
Και το βλέπουμε».
Mainardo de Nardis, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στα Media

«Απευθυνόμαστε σε ανθρώπους, όχι σε καταναλωτές. Είναι καιρός πια να πάψουμε να τους βλέπουμε ως άτομα με πορτοφόλια. Είναι θετικό, πάντως, ότι πολλές εταιρείες επιχειρούν να χτίσουν ένα διαφορετικό διάλογο και σχέση μαζί τους».
Gideon Amichay, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στο Direct

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Κάντ’το όπως η Εθνική
Cannes Lions 2012: Πάνος Σαμπράκος: “Απερίγραπτη η χαρά μας”
Cannes Lions 2012: Πές το με ένα τραγούδι
Cannes Lions 2012: Η μεγάλη ιδέα της CP+B για τις μικρές επιχειρήσεις
Cannes Lions 2012: Μια βαλίτσα Lions για την Duval Guillaume Modem
Cannes Lions 2012: Κάννες, οι πελατοκεντρικές
Cannes Lions 2012: Αριθμοί και Μάρκετινγκ