Θριάμβευσε στις κατηγορίες «Direct» και «Promo & Activation»

Εφέτος, ο διπλός θρίαμβος επαναλήφθηκε, μόνο που αυτήν τη φορά πανηγύρισε η Crispin, Porter + Bogusky χάρη στην καμπάνια «Small Business Gets an Official Day» για την American Express. Πρόκειται για μία υπέροχη καμπάνια, η οποία καθιέρωσε το Σάββατο μετά την «Ημέρα των Ευχαριστιών» ως την ημέρα που ο κόσμος σπεύδει να ψωνίσει σε μικρές επιχειρήσεις. Πώς; Κάθε εταιρεία μπορούσε να συμμετάσχει και να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της CP+B. Να δημιουργήσει, για παράδειγμα, διαφημιστικά φυλλάδια, τη δική του σελίδα στο Facebook, QR codes, διαφημίσεις στο YouTube, αλλά και να «τρέξει» ειδικές προσφορές μέσω του Foursquare.

Περισσότεροι από 500.000 επιχειρηματίες ανταποκρίθηκαν, η ενέργεια έγινε trending topic στο Twitter, συγκέντρωσε 2,7 εκατ. Likes στο Facebook και «ώθησε» τη Γερουσία να περάσει ομόφωνα ειδική νομοθεσία για τη «Small Business Day». Το σημαντικότερο, ωστόσο, που πέτυχε η καμπάνια ήταν ότι έπεισε 103 εκατ. Αμερικανούς – ο Πρόεδρος Obama ήταν ένας από αυτούς- να στηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις. Στην κατηγορία Direct μοιράστηκαν 15 Gold, 25 Silver και 44 Bronze, ενώ στο Promo & Activation δόθηκαν 17 Gold, 26 Silver και 42 Bronze.

Όσο για την McCann Erickson Bucharest, η συνέχεια του πολυβραβευμένου «American Rom» δεν ήταν εξίσου επιτυχημένη, ωστόσο το 1 Silver Lion κάθε άλλο παρά αποτυχία μπορεί να θεωρηθεί. Το δε βραβείο «Direct Agency of the Year», αυτό κοσμεί πλέον την τροπαιοθήκη της Serviceplan Munich, η οποία ξεπέρασε τις Wieden+Kennedy Portland και DDB Brasil Sao Paulo.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Κάντ’το όπως η Εθνική
Cannes Lions 2012: Πάνος Σαμπράκος: “Απερίγραπτη η χαρά μας”
Cannes Lions 2012: Πές το με ένα τραγούδι
Cannes Lions 2012: Η μεγάλη ιδέα της CP+B για τις μικρές επιχειρήσεις
Cannes Lions 2012: Μια βαλίτσα Lions για την Duval Guillaume Modem
Cannes Lions 2012: Κάννες, οι πελατοκεντρικές
Cannes Lions 2012: Αριθμοί και Μάρκετινγκ