Στην BETC Euro RSCG Paris το Film Craft Grand Prix

Πώς και απέκτησε πάθος για τον κινηματογράφο; Μα φυσικά επειδή, ως… χαλάκι που ήταν στο σαλόνι, έβλεπε συνεχώς ταινίες στο Canal+. Όπως αναφέρθηκε στη συνέντευξη Τύπου, το σποτ της BETC Euro RSCG Paris προτιμήθηκε από υποψηφιότητες όπως τα τρία γουρουνάκια της BBH London για την Guardian και τις μαμάδες της Wieden & Kennedy Portland για την P&G. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με τον Esper Horn, Πρόεδρο της Επιτροπής και Executive Producer στην Motion Blur, «όσες φορές και αν το είδαμε -πάνω από 15 φορές- πάντοτε προσέχαμε κάτι καινούργιο. Δεν βαρεθήκαμε, κάθε φορά μας εξέπληττε». Το συγκεκριμένο σποτ απέσπασε επίσης 3 Gold και 1 Silver Lion, ενώ συνολικά μοιράστηκαν 10 Gold, 14 Silver και 31 Bronze Lions.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Στις Chipotle και CAA δόθηκε το Film Grand Prix
Cannes Lions 2012: Αντρέας Γρηγοριάδης, The Newtons Laboratory
Cannes Lions 2012: Στην Ogilvy & Mather το “Network of the Year”
Cannes Lions 2012: Titanium διάκριση για την R/GA
Cannes Lions 2012: “Brands, δώστε ελευθερία στους δημιουργικούς”
Cannes Lions 2012: Η επιβράβευση μιας σινεφίλ αρκούδας
Cannes Lions 2012: Η ηλιακή δύναμη της δημιουργικότητας
Cannes Lions 2012: “Ας πάψουμε να κοροιδεύουμε τον κόσμο”