Λάζαρος Νικηφορίδης, Creative Director, Bold Ogilvy

Και όμως, κάθε χρόνο, αποδεικνύεται στις Κάννες ότι μπορεί να αποκτήσει πολλές διαφορετικές διαστάσεις, ότι μπορεί να ξαφνιάσει και γενικά ότι μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό. Η Jung Von Matt είναι μία εταιρεία που αυτό το κάνει καλά εδώ και πολλά χρόνια. Το “The Invisible Driver” για την Mercedes-Benz είναι η κινούμενη απόδειξη της καινοτόμου τεχνολογίας των κινητήρων της μάρκας και μία εντυπωσιακή διαφήμιση, o αντίκτυπος της οποίας δεν περιορίστηκε στη διάρκεια που το «αόρατο» αυτοκίνητο κυκλοφόρησε στους δρόμους του Αμβούργου. Και αυτό γιατί απέφερε τρομερά οφέλη από τη δημοσιότητα που κέρδισε η ενέργεια και στο Internet.

Στον αντίποδα αυτής της δουλειάς, η Κριτική Επιτροπή βράβευσε με Grand Prix και μία ιδέα που σε κερδίζει με την απλότητα και την αμεσότητά της. Ο τρόπος με τον οποίο η Ogilvy China εκμεταλλεύτηκε το «κύμα» στη συσκευασία της Coca-Cola για να δείξει την αξία του να μοιράζεσαι, είναι τόσο απλός και μονοσήμαντος που εντυπωσιάζει με την ευστοχία του. To Outdoor ως Μέσο έχει τόσες δυνατότητες, είναι τόσο πλούσιο και μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματικό, ώστε αξίζει όχι μόνο οι Έλληνες πελάτες αλλά και οι διαφημιστικές εταιρείες να αναθεωρήσουν και να του δώσουν τη σημασία που του αρμόζει. Τo Οutdoor δεν «πέθανε» επειδή καταργήθηκαν οι αφίσες, απέκτησε άλλες 7 ζωές».

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Τα tweets του… Βολταίρου & οι τάσεις στο Cyber
Cannes Lions 2012: “Οι 7 ζωές του outdoor”
Cannes Lions 2012: Σε Γερμανία και Κίνα τα Grand Prix στο Outdoor
Cannes Lions 2012: “Κάτι περισσότερο από διαφημιστική καμπάνια
Cannes Lions 2012: Σε “χρυσό” πελάτη εξελίσσεται η Google
Cannes Lions 2012: O street artist που “μάγεψε” τους διαφημιστές