Σε καμπάνια της Google το Grand Prix στο Mobile

Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και έσπευσα να μπω και να αρπάξω το χαρτί με τους νικητές. Άρχισα να ψάχνω από το τέλος, από τα Bronze Lions. Είδα τη λίστα μία φορά. Και δεύτερη. Τίποτα. Η OgilvyOne δεν είχε λάβει κάποιο από τα 54 Lions. Εκνευρίστηκα. Μου ήρθε να σηκωθώ να φύγω. Αυτό το βραβείο το ήθελα πολύ. Διότι ένιωθα ότι μπορεί να σηματοδοτούσε ένα νέο ξεκίνημα για την ελληνική Διαφήμιση. Δεν πειράζει. Το πρώτο βήμα έγινε. Αυτή η επιτυχία ήταν η μεγαλύτερη (των τελευταίων ετών), μέχρι την επόμενη. Και αυτή μάλλον δεν θα αργήσει να έρθει…

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα της OgilvyOne. Όπως επίσης και στις Grow Interactive και Johannes Leonardo, οι οποίες απέσπασαν το Grand Prix για την καμπάνια «Hilltop reimagined for Coca-Cola» που υλοποίησαν για λογαριασμό της Google. Πρόκειται για την ψηφιακή εκδοχή ενός τηλεοπτικού σποτ της Coca-Cola, που είχε προβληθεί πριν από περίπου 40 χρόνια και στο οποίο δέσποζε το τραγούδι «I want to buy the world a Coke».

Ε, λοιπόν, αυτό ακριβώς έκανε η νέα καμπάνια. Έδωσε την ευκαιρία στον κόσμο να δωρίσει, μέσω rich-media banners, κουτάκια της Coke σε αγνώστους ανά την υφήλιο. Πέτυχε δε το στόχο της Google που ήταν να αποδείξει ότι το display advertising έχει τεράστιες δυνατότητες. Όπως αποκάλυψαν τα μέλη της Επιτροπής, η καμπάνια της Google ξεπέρασε οριακά στην «κούρσα» για το Grand Prix το «Backseat Driver» της Party Tokyo, το οποίο απέσπασε τελικά ένα από τα 11 Gold Lions -δόθηκαν, επίσης, 14 Silver και 28 Bronze.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Δεν ανέβηκε τελικά στο βάθρο η OgilvyOne
Cannes Lions 2012: O Tom Eslinger συμβουλεύει…
Cannes Lions 2012: ‘Οταν το PR τραγουδάει σάλσα
Cannes Lions 2012: Λιονταράκια από τη Σιγκαπούρη
Cannes Lions 2012: Μπορεί η Ελλάδα άλλη μια διάκριση;
Cannes Lions 2012: Βρετανικό ρίπιτ στα Cannes Effectiveness Lions
Cannes Lions 2012: Ανθρώπινες, Ολυμπιακές ιστορίες
Cannes Lions 2012: Τα παιδία συμβουλεύει