Η συμβουλή του Global Marketing και Brand Building Officer της P&G

Σίγουρα ένας από αυτούς είναι η Procter & Gamble, η οποία συμμετείχε με δικό της σεμινάριο στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Όπως τόνισε ο Mark Pritchard, Global Marketing και Brand Building Officer της Procter & Gamble, «η συμβουλή μου προς όλους τους διαφημιζόμενους είναι να αφήσετε ελεύθερη τη δημιουργική ομάδα. Θέλετε να κερδίσετε όσο το δυνατόν περισσότερα από τη συνεργασία σας με τους δημιουργικούς; Τότε εγκρίνετε αυτό που θα σας προτείνουν ακόμα και αν σας είναι πολύ πιο εύκολο να πείτε “όχι” ή να βρείτε ένα σωρό δικαιολογίες για να “παγώσετε” την ιδέα».

Εμπιστοσύνη στους δημιουργικούς είναι, λοιπόν, η συνταγή της επιτυχίας για την P&G, η οποία, συν τοις άλλοις, επιδιώκει κάθε χρόνο να στέλνει τα στελέχη της στις Κάννες για επιμόρφωση. Κατά πόσο αποδίδει καρπούς η συγκεκριμένη φιλοσοφία; Σίγουρα τα 13 Lions που κέρδισε η P&G εφέτος, αποτελούν την καλύτερη απάντηση. Ωστόσο, ο M. Pritchard δεν αρκέστηκε σε αυτήν, αλλά έσπευσε να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς του δείχνοντας μερικές αξιόλογες νέες καμπάνιες για brands όπως τα Old Spice, Tide, Ariel και Gilette. Μίλησε δε και για την πολυσυζητημένη Ολυμπιακή καμπάνια της P&G με τις μαμάδες, η οποία μέσα σε δύο μήνες έχει ήδη φτάσει τα 25 εκατ. views.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Στις Chipotle και CAA δόθηκε το Film Grand Prix
Cannes Lions 2012: Αντρέας Γρηγοριάδης, The Newtons Laboratory
Cannes Lions 2012: Στην Ogilvy & Mather το “Network of the Year”
Cannes Lions 2012: Titanium διάκριση για την R/GA
Cannes Lions 2012: “Brands, δώστε ελευθερία στους δημιουργικούς”
Cannes Lions 2012: Η επιβράβευση μιας σινεφίλ αρκούδας
Cannes Lions 2012: Η ηλιακή δύναμη της δημιουργικότητας
Cannes Lions 2012: “Ας πάψουμε να κοροιδεύουμε τον κόσμο”