Τα στατιστικά σε πραγματικό χρόνο αλλάζουν τα δεδομένα

 Στο πάνελ βρέθηκαν οι Belinda Rowe και Guy Abrahams από την Zenith Optimedia, ο Simon Rodgers από την εφημερίδα Guardian και ο Stephen Messer της Collective[i]. Μέσα από μία σειρά οπτικοακουστικών παρουσιάσεων, τα μέλη του πάνελ εξέτασαν τον τρόπο με τον οποίο τα στοιχεία σε πραγματικό χρόνο βοηθούν τους marketers να βελτιώσουν την απόδοσή τους – επίσης σε πραγματικό χρόνο – και να είναι, ανά πάσα στιγμή, ενήμεροι για το ROI των projects τους. Όπως παρατήρησε εύστοχα ο Simon Rodgers, «τα στατιστικά είναι πλέον προσβάσιμα, όσο ποτέ άλλοτε. Κάποτε, αποτελούσαν προνόμιο των κυβερνήσεων και των στατιστικολόγων. Τώρα πια όμως, ο καθένας έχει πρόσβαση σε αυτά και αξίζει να «παίζουμε» και να πειραματιζόμαστε».

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Κάντ’το όπως η Εθνική
Cannes Lions 2012: Πάνος Σαμπράκος: “Απερίγραπτη η χαρά μας”
Cannes Lions 2012: Πές το με ένα τραγούδι
Cannes Lions 2012: Η μεγάλη ιδέα της CP+B για τις μικρές επιχειρήσεις
Cannes Lions 2012: Μια βαλίτσα Lions για την Duval Guillaume Modem
Cannes Lions 2012: Κάννες, οι πελατοκεντρικές
Cannes Lions 2012: Αριθμοί και Μάρκετινγκ