Η Talent Sao Paulo σήκωσε το Grand Prix στο Radio

Η εταιρία κλήθηκε να πείσει τους αναγνώστες του περιοδικού Go Outside, να κάνουν ακριβώς αυτό που λέει ο τίτλος του: να βγουν έξω. Ωστόσο, στο ζεστό και υγρό κλίμα της Βραζιλίας, μια έξοδος ισοδυναμεί με μία μάχη ενάντια στα κουνούπια! Έτσι, η εταιρία σκέφθηκε και υλοποίησε το «Radio Repellent», μια παράλληλη ραδιοφωνική συχνότητα, την οποία δεν συλλαμβάνει το ανθρώπινο αυτί και που διώχνει τα κουνούπια. Με άλλα λόγια, όσοι έβγαιναν στο μπαλκόνι, στον κήπο ή στο πάρκο και άκουγαν τον αγαπημένο τους σταθμό, μπορούσαν, χάρη στην παράλληλη συχνότητα, να απολαύσουν μια βραδιά χωρίς τσιμπήματα.

Μέσα σε πολύ μικρό διάστημα, η εντομοαπωθητική συχνότητα είχε φθάσει σε τουλάχιστον 3 εκατομμύρια ραδιοφωνικές συσκευές. Το κλειδί της επιτυχίας της καμπάνιας ήταν φυσικά η πρωτοτυπία της. Όπως είπε ο Rob McLennan, Πρόεδρος της Επιτροπής και Executive Creative Director της Net#work BBDO Νότιας Αφρικής, «αναζητούσαμε κάτι που θα άλλαζε εντελώς τη ραδιοφωνική Διαφήμιση και το βρήκαμε». Πάντως, όπως έγινε γνωστό, μία καμπάνια από το agency του νοτιοαφρικανού δημιουργικού –αυτή για τη Mercedes-Benz- διεκδίκησε επί ίσοις όροις το Grand Prix. Ωστόσο, δεν τα κατάφερε, ίσως γιατί «ήταν σαφώς πιο παραδοσιακή από το εντομοαπωθητικό ραδιόφωνο».

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Αγάπα τον πλησίον σου
Cannes Lions 2012: Απωθεί τα κουνούπια, προσελκύει τα λιοντάρια
Cannes Lions 2012: Το Twitter & τα real – time Brands
Cannes Lions 2012: Στο μυαλό ενός πολυβραβευμένου δημιουργικού
Cannes Lions 2012: Σπουδαίο Direct είναι…