«Έχουμε αφήσει πίσω τις συνταγές του παρελθόντος»

Ιδού τι μας είπε: «Η “Ληστεία” δημιουργήθηκε από την The Newtons Laboratory, για την Wind,  με στόχο να δείξει ότι το “Free 2 Go”, όπως και τα υπόλοιπα προϊόντα της Wind, απευθύνονται πραγματικά σε όλους, χωρίς εξαιρέσεις. Η “Ληστεία” είναι μία σάτιρα της ασυνεννοησίας που συνήθως υπάρχει ανάμεσά μας, όπου ο καθένας καταλαβαίνει ό,τι θέλει και όπως το θέλει, με κωμικοτραγικά αποτελέσματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο αρχικλέφτης της ταινίας, ο οποίος, από σκληρός στην αρχή, μετατρέπεται σταδιακά σε κάποιον που παρακαλάει για λίγη οργάνωση και λίγη συνεννόηση.

Η επιλογή της στη shortlist των Καννών και ειδικά σε μία δύσκολη κατηγορία, είναι μία διάκριση και μία σοβαρή επιβράβευση των προσπαθειών μίας καινούργιας εταιρείας, όπως είναι οι “Νεύτωνες”, που έχουν αφήσει πίσω τους, όλες τις συνταγές του παρελθόντος και κινούνται σε έναν εντελώς νέο δρόμο, σε όλα τα δημιουργικά πεδία. Ταυτόχρονα, είναι μία δουλειά που πέτυχε τους στόχους της και κυρίως εκτιμήθηκε και αγαπήθηκε από τον κόσμο. Κάτι που δείχνει ότι δεν υπάρχουν δουλειές εμπορικές και δουλειές βραβείων. Αντιθέτως, η ελληνική Διαφήμιση έχει τους ανθρώπους, τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες, κάνοντας σοβαρά και καλά την δουλειά της στην Ελλάδα, να δημιουργήσει τη δική της ταυτότητα και στο εξωτερικό».

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Στις Chipotle και CAA δόθηκε το Film Grand Prix
Cannes Lions 2012: Αντρέας Γρηγοριάδης, The Newtons Laboratory
Cannes Lions 2012: Στην Ogilvy & Mather το “Network of the Year”
Cannes Lions 2012: Titanium διάκριση για την R/GA
Cannes Lions 2012: “Brands, δώστε ελευθερία στους δημιουργικούς”
Cannes Lions 2012: Η επιβράβευση μιας σινεφίλ αρκούδας
Cannes Lions 2012: Η ηλιακή δύναμη της δημιουργικότητας
Cannes Lions 2012: “Ας πάψουμε να κοροιδεύουμε τον κόσμο”