Από τη Visa και την TBWA

Μαζί της ήταν ο Patrick O’ Neill, executive creative director της TBWA/Chiat/Day Los Angeles, ο οποίος εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκε η καμπάνια «Go World» της Visa. Μία καμπάνια, με άλλα λόγια, η οποία έχει αποτελέσει τον άξονα της στρατηγικής της Visa για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, το 2008, τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Βανκούβερ του 2010 και τους επικείμενους Αγώνες του Λονδίνου. «Αναρωτηθήκαμε, ποιο είναι το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων και διαπιστώσαμε ότι έχει να κάνει με τα ανθρώπινα επιτεύγματα.

Έτσι, αναζητήσαμε τις πιο δυνατές και ενδιαφέρουσες ιστορίες ανθρώπων που πέτυχαν σπουδαία πράγματα και τις διηγηθήκαμε, χρησιμοποιώντας τη “Θεία” φωνή του Μόργκαν Φρίμαν και ασπρόμαυρες εικόνες. Δεν υπήρχαν ούτε περιορισμοί, ούτε σημαίες, παρά μόνο ανθρώπινα συναισθήματα». H καμπάνια Μάρκετινγκ της Visa για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 αποτελεί μετεξέλιξη των προηγούμενων εκστρατειών. Ποιο είναι, όμως, το πραγματικά καινοτόμο στοιχείο που τη χαρακτηρίζει;

Το γεγονός ότι δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους, μέσω του Internet, να πανηγυρίσουν και να εκφράσουν το θαυμασμό τους για τους αγαπημένους τους αθλητές. Μέχρι στιγμής, 9 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν «πανηγυρίσει» με βίντεο, φωτογραφίες ή ακόμη και sms. Μάλιστα, οι καλύτεροι από αυτούς τους πανηγυρισμούς θα συμπεριληφθούν σε τηλεοπτικά σποτ που θα προβληθούν στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Δεν ανέβηκε τελικά στο βάθρο η OgilvyOne
Cannes Lions 2012: O Tom Eslinger συμβουλεύει…
Cannes Lions 2012: ‘Οταν το PR τραγουδάει σάλσα
Cannes Lions 2012: Λιονταράκια από τη Σιγκαπούρη
Cannes Lions 2012: Μπορεί η Ελλάδα άλλη μια διάκριση;
Cannes Lions 2012: Βρετανικό ρίπιτ στα Cannes Effectiveness Lions
Cannes Lions 2012: Ανθρώπινες, Ολυμπιακές ιστορίες
Cannes Lions 2012: Τα παιδία συμβουλεύει