Η αμφιλεγόμενη καμπάνια της Benetton πήρε το Press Grand Prix

Και όμως αυτό δεν φάνηκε να επηρεάζει την Κριτική Επιτροπή η οποία δεν δίστασε να απονείμει το Press Grand Prix στην καμπάνια «Unhate» των Fabrica και 72andsunny Amsterdam για την Benetton. Μάλιστα, σύμφωνα με τον Tham Khai Meng, Πρόεδρο της Επιτροπής, ουδέποτε υπήρξε δίλημμα, η καμπάνια «απείχε ένα εκατομμύριο μίλια από την επόμενη». Σκοπός της καμπάνιας, η οποία θύμισε έντονα τις παλιές καμπάνιες της εταιρείας που είχαν πολυσυζητηθεί και προκαλέσει αντιδράσει στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ήταν, όπως επισήμανε ο Tham Khai Meng, «να μεταδώσει το μήνυμα της συμφιλίωσης. Όπως επίσης και να προωθήσει την ιδέα ότι η πολιτική, οι θρησκείες και οι ιδέες, όσο διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες κι αν είναι, εξακολουθούν να οδηγούν, εν τέλει, στο διάλογο και τον διαλογισμό.

Και κατάφερε να κατακτήσει τις καρδιές του κόσμου και να προκαλέσει έντονα συναισθήματα. Επίσης, πυροδότησε και σφοδρές αντιδράσεις σε όλο τον κόσμο και σίγουρα ενίσχυσε κατά πολύ το brand awareness». Σχετικά με την αύξηση των εκστρατειών που μεταφέρουν κοινωνικά μηνύματα, μέλη της Επιτροπής επιβεβαίωσαν ότι «οι καμπάνιες που παρέχουν ένα ισχυρό αντίδοτο στην απαισιοδοξία των ειδήσεων, παρουσιάζουν μεγάλη άνοδο». Ο δε Πρόεδρος της Επιτροπής, σημείωσε, ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του, ότι  «ως βιομηχανία έχουμε τεράστια ευθύνη. Η Διαφήμιση έχει μεγαλύτερη επίδραση στη ζωή μας, σε σχέση, για παράδειγμα, με τον Κινηματογράφο επειδή επηρεάζει όλες τις επιχειρήσεις του κόσμου. Οφείλουμε λοιπόν, να ανταποκριθούμε σε αυτή την πρόκληση». Συνολικά διαγωνίστηκαν 6.056 υποψηφιότητες, έγιναν shortlisted οι 501 και, εν τέλει, δόθηκαν 14 Gold, 35 Silver και 44 Bronze Lions.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Αγάπα τον πλησίον σου
Cannes Lions 2012: Απωθεί τα κουνούπια, προσελκύει τα λιοντάρια
Cannes Lions 2012: Το Twitter & τα real – time Brands
Cannes Lions 2012: Στο μυαλό ενός πολυβραβευμένου δημιουργικού
Cannes Lions 2012: Σπουδαίο Direct είναι…