Πρόκειται γι’ αυτό που στην επιστημονική ορολογία λέγεται “παράδειγμα” και που βλέπουμε να αλλάζει. Και βέβαια το πέρασμα στην ψηφιακή εποχή το έχουμε καταγράψει, έστω και αν στην Ελλάδα είμαστε ακόμα στο “άσε ακόμα”. Αλλά τώρα βλέπουμε και το επόμενο βήμα:

Τα αποτελέσματα της χρήσης των νέων τεχνολογιών με τις οποίες κάποιες μάρκες αποκτούν μέσα σε μήνες τεράστιο πλεονέκτημα (βλ brand Obama). Ποιο είναι το κύριο χαρακτηριστικό; Η συμμετοχή του κοινού και ο πολλαπλασιασμός των αποτελεσμάτων από τη δράση του.

ΚαμπΑνια “Dear Mr. President” απο την Pepsi.
Με οργανωτή τον διαφημιζόμενο, στο διάστημα μέχρι την ορκωμοσία του νέου προέδρου, το κοινό απευθύνει χαιρετισμό ή κάποιο ιδιαίτερο μήνυμα. Αποτέλεσμα: Μία ενέργεια που την αγκαλιάζει και την πολλαπλασιάζει το κοινό, με την ενισχυτική δύναμη από το e-mail του καθενός, χωρίς δηλαδή την αναλογική με την ένταση δαπάνη στα media, εμπλέκει τη μάρκα συναισθηματικά και ποσοτικά, με τρόπο άγνωστο μέχρι τώρα. Ποια ενέργεια του ανταγωνισμού, με τι κόστος και σε πόσο χρόνο μπορεί να αντισταθμίσει το αποτέλεσμα αυτό;

ΚαμπΑνια HP.com customer forums. Ask. Answer. Experience 
Δίνει κάθε τεχνολογική υποστήριξη στον κόσμο, να στείλει τις φωτογραφίες του (αλλά και μουσική κ.λπ.)  μέσα από τα δίκτυα των social media που χρησιμοποιεί, να τις τυπώσει, να τις κάνει albums κ.λπ. Κάθε φορά που χρησιμοποιεί κάποιος τις υπηρεσίες αυτές, αφενός αντλεί πολύ μεγάλη ικανοποίηση βιώνοντας τις πανανθρώπινες αξίες για συμμετοχή, μοίρασμα, επικοινωνία, αλλά ταυτόχρονα, μεταφέρει στις επαφές του, μία πολύ θετικά φορτισμένη εκδοχή του branding HP.