Στο σεμινάριο της Accenture με καλεσμένο τον Spike Lee

Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα του σεμιναρίου της Accenture με ομιλητές τον διάσημο συγγραφέα, σκηνοθέτη, ηθοποιό και παραγωγό Spike Lee, τον Nick Smith, Group Managing Director της Accenture Marketing Sciences και την Ann Mukherjee, Group Vice President of Marketing της Frito Lay.

Η παρουσίαση εστίασε στο user generated content και στο κατά πόσο οι marketers δείχνουν την απαιτούμενη σοβαρότητα όσον αφορά στην εκδημοκρατικοποίηση της δημιουργικότητας και στην απόκτηση του ελέγχου από τους καταναλωτές.

O βραβευμένος με Emmy και υποψήφιος για Όσκαρ, Spike Lee, ήταν και ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του διαγωνισμού user-generated content της MOFILM, όπου κορυφαία brands όπως AT&T, Doritos, HP, Kodak, Marriott, Nokia, Philips, Telstra, Visa και Vodafone, έδωσαν πραγματικό brief σε καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο. Νικητής του εν λόγω διαγωνισμού ήταν ο Hiroki On με το βίντεο με τίτλο “Feel the Globe”. Το έπαθλο του διαγωνισμού ήταν 12.000 δολάρια, το έπαθλο της Nokia να προβληθεί/ενσωματωθεί το βίντεο σε περισσότερα από 10 εκατ. κινητά τηλέφωνα, καθώς επίσης και η δυνατότητα να βρίσκεται ο νικητής στα γυρίσματα της επόμενης ταινίας του Spike Lee.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη shortlist του διαγωνισμού βρέθηκε η ελληνική συμμετοχή των Creative Directors Μιχάλη Πέτρου και Στέλιου Κατσουνωτού για βίντεο που δημιούργησαν για την Philips.