Η Cambo συνεχίζοντας τη συνεργασία της με το brand Folie, δημιουργεί μία νέα επικοινωνία για το λανσάρισμα δύο γεύσεων, του Folie Red Velvet με κόκκινη ζύμη και γέμιση κρέμα λευκή σοκολάτα και του Folie Black Velvet με ζύμη κακάο και γέμιση κρέμα φουντουκιού. Με μήνυμα είναι «Είναι πόπα και φαίνεται!», η καμπάνια αποτελεί εξέλιξη της επικοινωνίας που τρέχει ήδη εδώ και λίγο καιρό για το Folie. Η Cambo επιμελήθηκε παράλληλα, και τον σχεδιασμό των συσκευασιών των δύο νέων γεύσεων.

H δημιουργική ιδέα της καμπάνιας αντλεί έμπνευση από την τάση των TikTok challenges. Για την υλοποίηση της ιδέας έγινε σύνθεση πρωτότυπης μουσικής, αλλά και δημιουργία πρωτότυπης χορογραφίας, ενώ, ως πρωταγωνίστριες, επιστρατεύτηκαν οι YouTubers/TikTokers, fraoules22. Η ενέργεια τρέχει ήδη online με YouΤube video και bumpers, social media campaign σε Instagram και Facebook και natives, ενώ περιλαμβάνει και challenge στο TikTok. Σύντομα αναμένεται και η δεύτερη φάση του λανσαρίσματος.