Η Cambo επιμελήθηκε τη νέα επικοινωνία για το λανσάρισμα δύο νέων γεύσεων του brand Folie, των Red Velvet και Black Velvet. Με μήνυμα «Είναι πόπα και φαίνεται!», η καμπάνια αποτελεί εξέλιξη της επικοινωνίας που τρέχει ήδη για το brand και η οποία παίζει με την έκφραση της νεανικής αργκό «πόπα», συνδυάζοντάς την με το σκάσιμο της συσκευασίας του κρουασάν ως δημοφιλή τρόπο κατανάλωσής του.

H δημιουργική ιδέα της καμπάνιας αντλεί έμπνευση από την τάση των TikTok challenges. Για την υλοποίηση της ιδέας έγινε σύνθεση πρωτότυπης μουσικής, αλλά και δημιουργία πρωτότυπης χορογραφίας, ενώ πρωταγωνίστριες είναι οι YouTubers/TikTokers, fraoules22. Η ενέργεια τρέχει με YouΤube video και bumpers, υλικά σε Instagram και Facebook και natives, ενώ περιλαμβάνει και challenge στο TikTok.