Better Marketing σημαίνει… καλύτερο long-term vision σε όλους του τομείς που μπορεί να επηρεάσει: από το brand, το product (incl. NPD) και το proposition μέχρι το pricing, το distribution, το packaging, τα financials και το promotion. Ως τμήμα, by default, «κοιτάει» πέραν του day2day. Μέσα από consumer και market insights, οφείλει να κατανοεί και να δίνει πίσω στον οργανισμό τη στρατηγική, να θέτει τις βάσεις και τα βήματα και να την υλοποιεί. Σημαίνει και έμπνευση προς πάσα κατεύθυνση, δημιουργία υπεραξίας για τη μάρκα, μέσω κατανοητών και consistent μηνυμάτων προς τον απόλυτο κριτή, τον καταναλωτή! Τέλος, Better Marketing σημαίνει marketing που λειτουργεί όχι μόνο ως force for growth, αλλά και ως force for good.

Αυτό που χρειάζονται σήμερα οι διαφημιζόμενοι από τα agencies, είναι… business partnering και υπηρεσίες beyond του core αντικειμένου τους. Υπηρεσίες analytics, partnerships, con-sulting, statistics, NPD ideation, flexibility, συνεργασίες με όλους τους εξωτερικούς συνεργάτες ενός διαφημιζόμενου και φυσικά transparency!

Καλό brief σημαίνει… να έχει κατανοήσει πρώτα ο ίδιος ο marketer που το συντάσσει τι και πότε θέλει να πετύχει: απαντώντας 4-5 φορές στην ερώτηση «γιατί;» και κάνοντας challenge την τελευταία απάντηση, αν δεν βρεθεί σε αδιέξοδο, είναι σε καλό δρόμο… Τότε και οι συνεργάτες που καλούνται να καταθέσουν τις προτάσεις τους, θα είναι σε θέση να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Τα ταλέντα που πρέπει να «καλλιεργήσει» ο marketer του μέλλοντος είναι… μεταξύ άλλων περισσότερο commercial sense. Οι ενέργειες, μικρές και μεγάλες, τι θα αποφέρουν στο brand, τι sales uplift, incrementality vs baseline σε short ή long-term επίπεδο. Αναφισβήτητα είναι κάτι δύσκολο αλλά απαραίτητο.

Η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά σήμερα τα media είναι… το cross media measurement. Ειδικά στην εποχή του «τα πάντα είναι μετρήσιμα», χρειαζόμαστε κοινά KPIs, ενοποιημένα, για να καταλαβαίνει κανείς π.χ. τι κάλυψη είχε συνολικά, τι frequency, τι διπλοκαλύψεις κ.ο.κ. Measurement wise να μην έχουμε Μέσα 2 ταχυτήτων, Μέσα που εξαντλούμε τις μετρήσεις και τις στοχεύσεις σε pre και post-evaluation, Μέσα που τοποθετούμε διαφήμιση με επιφανειακό targeting και με ελλιπή αποτίμηση ενεργειών.