Διάκριση απέσπασε η Ikea, εταιρεία του oμίλου Fourlis, στα φετινά Effie Awards, καθώς της απονεμήθηκε το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Business Achievement/ Low Budget» για το social post με τον Bernie Sanders, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Ogilvy. Όταν η εμφάνιση του Bernie Sanders στην ορκωμοσία του Joe Biden έγινε internet trend, η Ikea αναγνώρισε την ευκαιρία αξιοποίησης της επικαιρότητας για να δημιουργήσει συζητήσεις γύρω από το brand.

Σε λιγότερο από 24 ώρες από την κυκλοφορία των πρώτων memes, η Ikea ετοίμασε τη δική της εκδοχή, δείχνοντας στον κόσμο πώς να αντιγράψει το look, με δύο προϊόντα της. Το post βρέθηκε στην κορυφή των internet memes, με αναδημοσιεύσεις σε εγχώρια και διεθνή μέσα και reposts, likes και comments στα SoMe.

Η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager, Ikea, δήλωσε σχετικά: «Η διάκριση σε έναν τόσο σημαντικό θεσμό όπως τα βραβεία Effie μάς γεμίζει χαρά και επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη σημασία της real time marketing στρατηγικής στην αποτελεσματική σύνδεση με το κοινό με αφορμή θέματα της επικαιρότητας και τάσεις που το αφορούν».