Bronze διάκριση απέσπασε η Misko, στο πλαίσιο των Social Media Awards 2021, τα οποία διοργάνωσε η Boussias. Το Bronze βραβείο απονεμήθηκε στη Misko στην κατηγορία «Best Social Strategy for Brand Awareness» για την προϊοντική καμπάνια, με τίτλο «Misko: Βάλε τη δική σου σάλτσα!».

Η καμπάνια επικοινωνήθηκε με 2 digital videos, τα οποία χαρακτηρίζονταν, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, από τα πλάνα, το voiceover και την επιτηδευμένη υπερβολή τους. Συμπληρώθηκε δε από ένα διαδραστικό microsite για να ενισχύσει την ενέργεια, στο οποίο το κοινό μπορούσε να μιλήσει για τα ζυμαρικά Misko, να δημιουργήσει δικές του φράσεις και να τις μοιραστεί στα social media.