Για την καμπάνια «Κάθε Μέρα Γιορτή»

Η Misko διακρίθηκε στα Social Media Awards, τα οποία διοργανώθηκαν από το Μarketing Week και την Boussias Communications, με την υποστήριξη του Facebook. Συγκεκριμένα, η Misko απέσπασε το Βronze Αward στην ενότητα Best of YouTube – Communication, στην κατηγορία Best in Food, για την καμπάνια της «Misko Κάθε Μέρα Γιορτή». Με πρωταγωνιστές της επικοινωνίας της ενέργειας τη Σμαράγδα Καρύδη και τον Φάνη Λαμπρόπουλο, ο διαγωνισμός Κάθε Μέρα Γιορτή που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019, ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο τέλος έτους. Στο διάστημα αυτό, η Misko διοργάνωσε διασκεδαστικά Pasta Parties σε τέσσερις μεγάλους τυχερούς, ενώ ταυτόχρονα μοίρασε δεκάδες instant win δώρα μέσα από την ιστοσελίδα της.