Στόχος η αύξηση τζίρου άνω του 20% την τρέχουσα χρονιά

Η Bravo Greece, μέλος του ομίλου D.E. Master Blenders 1753, αναμένεται να επενδύσει το 2014 3 εκατ. ευρώ σε διαφήμιση και marketing, με στόχο να γνωρίσουν καλύτερα οι Έλληνες καταναλωτές την εταιρεία και τα προϊόντα της. Το 2013, η εταιρεία επένδυσε 1 εκατ. ευρώ, σε νέα προϊόντα και υποδομές. Κύριο εμπορικό της σήμα στην ελληνική αγορά είναι ο ελληνικός καφές Bravo, ο οποίος παράγεται στην Ελλάδα, ενώ η χώρα μας αποτέλεσε την πρώτη αγορά στην οποία λανσαρίστηκε το 2012 ο στιγμιαίος καφές Douwe Egberts με γεύσεις. Πρόσφατα, η Bravo Greece λάνσαρε ένα ακόμη καινοτόμο προϊόν, τις Douwe Egberts Espresso κάψουλες, οι οποίες κυκλοφορούν σε 12 γεύσεις, είναι συμβατές με τις μηχανές τύπου Nespresso και διατίθενται στα σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία έχει εμπλουτίσει επίσης το χαρτοφυλάκιό της με μία σειρά από αναγνωρισμένα σήματα, όπως La Meloise, Natreen, Senseo, Piazza D’Oro και Pickwick. Σε συνολικά μερίδια αγοράς καφέ, η Bravo Greece βρίσκεται στην 3η θέση με 8%. Στον ελληνικό καφέ, το μερίδιό της ανέρχεται στο 13%. Όπως ανέφερε ο Γεράσιμος Σαράφογλου, ο τζίρος της αγοράς καφέ στην Ελλάδα ανέρχεται στα 260 εκατ. ευρώ (μόνο με τα super market, δίχως HORECA), ενώ όσον αφορά στις τάσεις κατανάλωσης, ο espresso, οι κάψουλες και ο στιγμιαίος καφές σε βαζάκια ανεβαίνουν διαρκώς. Στον ελληνικό καφέ, όπως ανέφερε ο Γ.Σαράφογλου, «παρατηρείται μια ενδιαφέρουσα τάση της γενιάς των 30άρηδων να τον δοκιμάζουν ολοένα και περισσότερο». Οι εξαγωγές για την Bravo Greece αντιστοιχούν στο 5% του συνολικού τζίρου της.